???????? خلاصه و مفید از ت :
???? حامیان اتحاد برای تغییر مردد بین حاج بهمن طاهرخانی و حاج امیر طاهرخانی . کارشناسان معتقدند که با تائید  صلاحیت حاج امیر طاهرخانی ، راه برای اتحاد دوباره هموارتر خواهد شد و اکثر کاندیداها برای رسیدن به هدف مشترک ، به نفع ایشان از کاندیداتوری کناره گیری خواهند نمود . این فرضیه نیز وجود دارد که بخش قابل توجهی از مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات به تائید صلاحیت او وابسته است .
???? طبق بررسی های بعمل آمده ، گذشت زمان ، به نفع حاج بهمن طاهرخانی رقم می خورد . انتشار عملکرد دوره دهم ، اظهار نظر برخی کاندیداها و شناخت واقعی مردم از این چهره ها ، قوت گرفتن تخریبهای بی اساس برنامه ریزی شده و نمایان شدن ۴ چهره پرطرفدار با سبقه حمایت از کاندید شاخص جریان رقیب با گرایشات مختلف ، شرایط را برای بهمن طاهرخانی مهیا می نماید .
???? جعفر تابش از دیگر چهره های اصلاح طلبی است که البته با پرچم مستقل وارد رقابت انتخاباتی شده . تکثر کاندید از جریانهای اصلاح طلب ، اصولگرا و مستقل با قومیتهای مختلف معادلات قبل و بعد از ثبت نام را برای این کاندید تغییر داده است . باید تا زمان اعلام نتیجه احراز صلاحیتها منتظر ماند و تحلیل ها را بر اساس لیست نهایی ارائه داد .
???? صفرعلی طاهری : چهره ای که برای چندین بار پا به عرصه انتخابات گذاشته و تجربه میانگین ۳۰۰۰ رای را در اندوخته دارد . برخلاف دوره های گذشته ، از میزان اختلافات درون جریانی او کاسته شده و در عین حال پیش بینی می شود که در این دوره شاهد ت متفاوتی از سوی او و حامیانش باشیم .
???? هادی طاهرخانی : جوانی که تجربه انتخابات شورا را در اندوخته های خود دارد و جریان رقیب سعی دارد تا با ارائه تحلیلهای سطحی و تحریک احساسات ، مانع کناره گیری او شود . اما بنظر می رسد که هادی طاهرخانی ، از سال ۱۳۹۶ با برنامه بلند مدت پا به عرصه انتخابات گذاشته و موفقیت او با تدبیر و ت دور از احساسات گره خواهد خورد .
???? کامران رحمانی : کاندیدی که خود را اصولگرا معرفی کرده ولی ارتباط نزدیک او با چهره های شاخص اصلاح طلب ، غیر قابل انکار است . کامران رحمانی  از دوره دهم مجلس ، ت میانه روی را پیش گرفته و تعامل قابل قبولی با جریان اتحاد برای تغییر دارد . او یکبار در انتخابات شورای پنجم خود را در معرض آزمون مردم قرار داده و با ثبت نام در انتخابات مجلس تلاش دارد تا برنامه  خود را تکمیل نماید .
????حمید قراخانی : عضو شورای شهر در دوره چهارم و اصلاح طلبی که معمولا به تصمیم گروهی پایبند است . تجدید فعالیت اجتماعی و ی پس از بازنشستگی ، می تواند یکی از اهداف ثبت نام قراخانی باشد .
???? ابراهیم رحمانی : او نیز مانند دیگران دوست دارد تا از خود چهره ای شناخته شده بسازد . لازمه تحقق این امر  خود شناسی است که حتما ایشان به این مرحله رسیده اند و به خود اطمینان دارند .
???? نکته : با وجود تکثر کاندید در جریان  اتحاد برای تغییر ، باید اذعان داشت که این تعداد کاندید در مقایسه با چند چهره اصولگرا از درجه تاثیر گذاری کمتری برخوردار خواهد بود و احتمال می رود برنامه اقدام مشترک این  کاندیداها ، نتیجه ای دلخواه را برای ایشان فراهم سازد  .
???? جریان اصلاح طلب شهرستان با میدان دادن به چهره های جوانتر ، مقدمات ورود چهره های جدید را در آینده ی شهرستان فراهم نموده است .

 

چهره ,انتخابات ,طاهرخانی ,اصلاح ,کاندید ,دوره ,بهمن طاهرخانی ,برای تغییر ,اتحاد برای ,انتخابات گذاشته ,انتخابات مجلس ,عرصه انتخابات گذاشته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تجهیزات هتلینگ بیمارستانی راشل دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. wireplaynice NaqibMemar گروه ارگانیک پروران طبرستان – ایرانچیک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مطلب کده